فکر میکنم موراتا یا خسه یه کیشون قرض داده بشن خوب باشه چون با بازی نمردن استعدادشون حیف میشه...ترجیحا دوست دارم به رم برن چون رم رو هم دوست دارم و اونطور که در دفاع اوضاعشون خوبه در حمله نیست... دلم میخواد یه مدافع مرکزی بیاد چون آمار سوتی های پپه داره بالا میره... دلم میخواد یه شماره نه کلاسیک بیاد توی تیم چون بنزما وحشتناک رو اعصابه...یکی‌مثل فالکائو... همچنین دوست دارم یه جانشین برای آربلوا بیاد چمن اونم با کیفیت نیست همیشه و از همه بیضتر دلم میخواد جناب پرز اشتباه نکنه... که ایشالا دسیما رو بگیریم...