طرفداری-مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ‌پیروزی شیرینی بود و خوشحالم یک گل 3 امتیازی به ثمر رساندم.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محسن مسلمان پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل سایپا، گفت: خیلی خوشحالم توانستم یک گل 3 امتیازی را وارد دروازه حریف کنم. پیروزی شیرینی کسب کردیم و در غرور بازی مس کرمان نخوابیدیم.

 

وی افزود: موقعیت‌های زیادی داشتیم و خیلی از توپ‌های ما به در بسته خورد. امروز با قدرت در میدان حاضر شدیم و همین که در صدر هستیم نشان می‌دهد وضعیت ما خوب است. باید همین روند را ادامه دهیم.