به گزارش خبرگزاری فارس، قاسم دهنوی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل مس‌کرمان در مورد اینکه قبل از بازی به او اعلام شده نمی‌تواند به میدان برود، عنوان کرد: "آمده بودم بازی کنم اما یک‌مرتبه اعلام کردند نمی‌توانم به میدان بروم فکر می‌کنم آه سپاهان من را گرفته است. نمی‌دانم باید در این مورد از چه کسی سوال کنم و چه بگویم."

وی افزود: "نمی‌دانم آیا 50 میلیون بدهی من به سپاهان را داده‌اند یا نه. در رختکن تا قصد تعویض لباس‌هایم را داشتم به من گفتند محرومم و نمی‌توانم بازی کنم. واقعاً سردرگم هستم و نمی‌دانم آیا کسی پاسخگو هست یا نه."

دهنوی تاکید کرد: "دوست داشتم برای پرسپولیس امروز بازی کنم. دوری از ترکیب پرسپولیس و لیست 18 نفره تیم مقابل سایپا را اصلا فکرش را هم نمی‌کردم امیدوارم کاری کنند که تکلیف من مشخص شود."