باسلام میخوام اولین مقالمو تو این سایت از طرف اشکهام بنویسم! اشکهایی که خیلی وقته از خشک شدنشون گذشته(تقریبا 4سال)....اشکهایی که من 10 متر دور تر از جایی که الان نشستم ریختم.... 6 می 2009 شاید خیلیا از فینال تکراری چلسی یونایتد خسته شده بودن اما ما میخواستیم قهرمان بشیم شاید بارسای اونسال بهترین بارسای تاریخ بود اما ماهم بهترین تیم اون روزای اورپا بودیم بازی شروع شد.... چلسی از همون دقایق اول نشون داد تیم برتره و بارسا حقیقاتا چیزی برای گفتن نداشت و دقیقه ی 9 شوت محکم اسین دروازه والدز رو فروریخت.... حملات همچنان ادامه داشت اما یه چیزی مشکوک بود...اون هم قضاوت های تام هنینگ اوربو بود! داور به شکل عجیبی 4 الی 6 پنالتی 100% رو برای چلسی نگرفت اون هم در دقایق مختلف بازی : 24/26/56/76/81/96 و در آخر هم تک شوت اینیستا در دقیقه 93 به گل تبدیل شد و و و....حتی خود طرفدارای بارسا هم شوکه شده بودن....یکی از دوستای بارساییم یادمه گفت : ما داور رو نخریده بودیم داور خودش قانون پنالتی رو یادش رفته بود اسم های متفاوتی روی اون بازی گذاشتن از جمله : روزی که داور داوری نکرد/فاسد ترین شب فوتبال و .... ولی من این اسم رو گذاشتم : بزرگترین تراژدی تاریخ فوتبال برای فوتبال دوستان