به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، دوشنبه ساعت 23:30 به وقت تهران، دو تیم چلسی و آرسنال در هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند. مورینیو در کنفرانس خبری تایید کرد که آزپیلیکوئتا، ایوانویچ و جان تری فیکس خواهند بود. مورینیو صحبت های خود را این چنین آغاز کرد: "لیگ برتر رقابت متفاوتیست، انگیزه های متفاوتی وجود دارد، مسئولیت های متفاوتی هم وجود دارد، پس بازیکنان متفاوتی هم حضور دارند." "قطعا بازی بزرگی است. دربی لندن است، آرسنال و چلسی است، علاوه بر این رقابت تیم اول با تیم سوم است. باعث تاسف است که بازی فردا نیست، چون من آماده ام، منتظر شروع شدن بازیم و خیلی دلم می خواهد بازی کنم." "می تواند نتایج خود را بهبود بخشیم و وقتی که توپ را از دست می دهیم امنیت بیشتری داشته باشیم. در حال حاضر ما با گلزنی به حریفان و کشتن بازی آن ها را مجازات نمی کنیم، ولی در همین حال وقتی توپ را از دست می دهیم مجازات می شویم." "یکی از جنبه هایی که باید در آن پیشرفت کنیم، کارهای دفاعی توسط بازیکنان تهاجمی هنگام از دست رفتن توپ است. این بخضی از مسئولیت های آن ها است. امروز در زمین تمرین، فقط بر روی جنبه های دفاعی بازیمان کار کردیم." "بازی کردن فوتبالی بسیار زیبا قدم مهمیست، بازی کردن فوتبالی زیبا و بردن تعداد زیادی از بازی ها قدم سخت تریست. این تنها زمانی ممکن می شود که بازیکنان تهاجمی تیم وقتی توپ را ندارند، خیلی عالی دفاع کنند و برای تیم بازی کنند." مورینیو در مورد شورله، برتراند و اشلی کول که در جشن کریسمس دیده شده بود نیز گفت: "من نظر خودم را دارم، ولی برای خودم نگهش می دارم. این روز تعطیلی بود، من یک پدر نیستم، من مربیم. می توانم آن چه که آن ها وقتی با من هستند انجام می دهند را کنترل کم، ولی نمی توانم وقتی که کنارم نیستند کاری کنم. حتی به اشلی کول هم نظرم را نگفتم، چون مجبور به انجام این کار نبودم. روز آزادی بود، شب هم آزاد بود چون فردایش تمرین نداشتیم، پس حق ندارم نظر بدهم. اشلی جلوی آرسنال از ابتدا بازی نمی کند، مگر این که فردا یا پسفردا اتفاق خاصی بیفتد. به طور طبیعی آزپیلیکوئتا دفاع چپ من خواهد بود." هنگامی که از مورینیو خواسته شد که یک آرزو کریسمسی داشته باشد، گفت که فقط و فقط 2 برد پشت سر هم مقابل سوانسی و آرسنال می خواهد.