بنیتز در پایان مسابقه به اسکای اسپرت گفت:

" صادقانه بگویم، بسیار سخت بود که در این زمین فوتبال بازی کنیم، زمین مسابقه افتضاح بود. موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم، اما کافی نبود، چراکه باید گل دوم و یا سوم را به ثمر می‌رساندیم. برای کالیاری این مسابقه مقابل هوادارانش بسیار مهم بود. تساوی نمی‌تواند نتیجه بدی در مقابل هواداران کالیاری باشد، اما برای ما که می‌خواهیم در کورس قهرمانی باشیم، نتیجه بسیار بدی است. "

بنیتز در خصوص احتمال افزایش فاصله میان یوونتوس و ناپولی به 10 امتیاز گفت:

" تنها چیزی که نگران کننده است، این است که تیم به پیشرفت و رشدش ادامه دهد. می‌دانیم در ژانویه دیدار رم-یوونتوس هم پیش رو خواهد بود، پس ما باید روی نتایج خودمان تمرکز کنیم."