شهرزادم بعد از ١ سال و ٣ ماه مقابله با بيماريش امروز تسليم شد و همه ما رو تنها گذاشت! اسطوره اى كه به اين همه آدم اميد داد امروز آروم گرفت. هميشه و هميشه و هميشه به يادت هستيم و خوشحالم كه ديگه درد نميكشى. خداحافظ عزيز دلم،خداحافظ اسطوره فراموش نشدنى، خداحافظ شهرزادم