
شهرزاد ديگه قصه نميگه.
۱٬۵۶۶ بازدیدیکشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۲ - 0۷:۱۲
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
شهرزادم بعد از ١ سال و ٣ ماه مقابله با بيماريش امروز تسليم شد و همه ما رو تنها گذاشت!
اسطوره اى كه به اين همه آدم اميد داد امروز آروم گرفت.
هميشه و هميشه و هميشه به يادت هستيم و خوشحالم كه ديگه درد نميكشى.
خداحافظ عزيز دلم،خداحافظ اسطوره فراموش نشدنى، خداحافظ شهرزادم


