تمومش کنین!بسه دیگه!بابا به خدا فوتبال برای این نیست که مثل چی به جون هم بپرین! با همه‌ام با بارسایی‌ها،با رئالی‌ها،با طرفدارای سیتی و چلسی! ه خدا این مهم نیست که مالک تیمت عربه آمریکاییه یا هر ملیت دیگه‌ای داره! این مهم نیست که چند وقت طرفدار یه تیم شدی! نباید اینجوری باشه که هی تو برای اون پست بزاری بعد اون جواب بده! فوتبال برای دوستیه! به خدا یه مشت توهین تمام سایت رو گرفته سر تا سرشو! تازه داشت همه‌چی آروم میشد! بابا بذارین همه چی درست شه! یعنی چی هی میان به شش تا پنالتیو نیمدونم هفت تا گل از بایرنو حذف تو مرحله‌ی گروهی و نبردن یک جام حتی توی فصل پیش و ... خواهش میکنم تمومش کنین! امیدوارم تونسته باشم به همه این موضوع رو القا کنم که نیتم فقط آروم کردن کاربراست