حرف و صحبتم با اوناس که فاز گرفتن و میگن باس کشتی گیر داور رو هم شکست بده و در حق رضا نامردی نشد اخه بردار من قرار نیس همه کشتی ها 10 0 بشه که این دو کشتی گیر خیلی بهم نزدیک بودن و بازی نزدیک داور تعیین کنندس یکی میگه که من شنیدم اون یارو داشت سوال میکرد امتیاز داره یا نه!! در حالی که همه دیدیم طرف 10 بار دستشو نشون داد که 2 امتیاز داره حتی وقتی امتیازو ندادن به رضا طرف از رو تاسف کلشو انداخت پایین داور هم 2 امتیاز داد اون حروم زاده وسطی قبول نکرد حالا بیاید حرف مفت بزنید که ناداوری نشده توهم توطئه و هزار تا کوفت و زهرمار دیه جالب تر از همه اینه که بعضی ها اومدن تبریک میگن از اینکه برادرانشون رضا رو برد یا دیشب که اکگول کمیل رو زد!!! واقعا معلوم نیس با این ملت جوگیر به کجا داریم میریم رضا و بهداد هر دو عشقین مخصوصا رضا که خیلی بدشانسه:(( با این پا هر چی داشت گذاشت اما حروم زاده ها حق مارو خوردن(البته حق هم دارن با این حکومت و مرگ بر فلان باس اینجاها تقاصشو بدیم) میگن مثل حسن باس کشتی میگرفت اخه اگه همون دو امتیاز اخر رو تو فینال بش نمیدادن و اعتراض روس رو قبول میکردن الان اینو میگفتین؟؟