من تازه فهمیدم این شیطان بزرگ نه وزارت ورزش داره نه وزارت فرهنگ؟! اما تو هردو سرآمد عالمن! ( منظور برتری فرهنگی نسیت بلکه توانایی شون تو القا و صادر کردنه فرهنگشونه...!) . البته اصلا خودتونو ناراحت نکنین عوضش مامیرین بهشت اونا میرن جنهم...!:))