
کسی میدونه چرا آمریکا اینقدر تو همه چی خفنه؟!(2)
۹۶۲ بازدیدیکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
من تازه فهمیدم این شیطان بزرگ نه وزارت ورزش داره نه وزارت فرهنگ؟!
اما تو هردو سرآمد عالمن!
( منظور برتری فرهنگی نسیت بلکه توانایی شون تو القا و صادر کردنه فرهنگشونه...!)
.
البته اصلا خودتونو ناراحت نکنین عوضش مامیرین بهشت اونا میرن جنهم...!:))


