این سیستم کامنتای طرفداری غلطه.کسی کامنت براثوابش یاجهان اخرت نمیزاره.میزاره که بقیه بخونن.وقتی هم کامنت هم ریپلای به کامنت یه جورنمایش داده میشن طبیعیه که همه اول ریپلای میکنن تاکامنتاشون خونده شه.سخت نیست حلش فک کنم.یاهو از16 17 سال پیش سیستمش درست بود