
رندی اورتن باخت-____-
۵٬۸۸۴ بازدیددوشنبه ۰۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
به قول معروف پاره پوره کردن رندی عزیز مارو..
لزنر لعنتی
حتی شین مکمن هم F5 میخوره از براک.
سر رندی شکست ..
7 تا سوپلکس سیتی و یک F5 لزنر زد .
2 تاRKO رندی .
-___-


