30 دقیقه جشن در مادرید در بازی با ختافه، هدیه کریسمس بارسا به مادریدیها :))) ولی خدایی آیا بی عرضه تر و مزخرف تر از 17 تیم دیگر لالیگا داریم؟! :))))))))