
بدون شرح!! این برد رو به داور تبریک میگم
۶۶۴ بازدیدیکشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۸
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
گل اول بارسا اینطوری به ثمر رسید !!!
این تیم در حالی که زیر فشار ختافه بود بازم تونست گل چهارم خودش رو در شرایط آفساید به ثمر برسونه !
من دیگه حرفی ندارم :|


