بدون 4 بازیکن اصلیمون، در خانه حریف، بازی 0-2 باخته رو 2-5 کردیم. جداً کدوم تیم میتونه این کارو بکنه؟ تبریک به همه دوستان عزیز. سال 2013 رو خیلی شیرین به پایان رسوندیم.