
بهتر نيست اختلافات را كنار بگذاريم و از فوتبال لذت ببريم؟
۵۵۸ بازدیددوشنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
واقعا جو بدى راه افتاده
هميشه رابطه بارسا فنا و يونايتد فنا عالي بوده
واقعا فوتبال ارزش توهين كردن به ديگران رو نداره
با هم مهربان باشيم
يا علي


