یکی از دلایلم که اصلا کامنت نمی ذارم تو قسمت فوتبال خارجی با اینکه نزدیک به 15 ساله که لیورپولی ام ادعامم میشه خیلی هم ادعام میشه خیلی خیلی خیلی هم ادعام مسشه و حتی کلی هزینه دادم باعث این هواداریم چه مادی چه غیرمادی اینه که جدیدا به این موضوع پی بردم که مسخره ترین چیز تو فرهنگ هواداری فوتبال در ایران همین طرفداری از تیم های خارجی ـه! البته نه همش . ولی بخش زیادیش رسما سیرکه! یه بار من اومدم تو قسمت خارجی کامنتا رو خوندم واقعا می خواستم رو مانیتور استفراغ کنم! دو طرف واسه تیم کشوری که اصلا نمی دونم ایران کجاست ایرانیِ چی هست چنان داشتند ناموس هم دیگه رو سر نیزه می زدند که باور کنید اگه یه دعوای ناموسی واقعی بینشون میشد اینطور با هم نمی کردند! چیزی که اصلا ، یا خیلی خیلی خیلی خیلی کم تو کل کل فوتبال های داخلی من می بینم که اکثرا اونجا فعالم ... هوادارایِ فوتبال داخلی هم سن و سالشون از خارجی ها بیشتره هم معقول تر رفتار می کنند . نکنید این کارا رو باو . چه ارزشی داره آخه مثلا