به احتمال زياد به دليل مصدوميت مسي دو بازي با تيم ملي آرژانتين را از دست داده است، يا شايد به دليل بازي در تيم ماي آرژانتين مصدوم شده است! بهتر، ديگه سفر خسته كننده و طولاني به آرژانتين دوباره از آرژانتين به اسپانيا در كار نيست