
منچستریونایتد و میلان در لیگ قهرمانان 2006-2007
۷٬۰۰۹ بازدیدسهشنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۵ - 0۷:۴۷
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
تو لیست تاپ 10 بازی های سی الی که دیدم حداقل 2 بازی از بازی های منچستر-میلان رو میزارم
فصل 2006-2007
منچستر تو گروه ، کپنهاگن ، سلتیک ، بنفیکا صدر نشین شد . 4 برد و 2 شکست
میلانم تو گروه ، AEK آتن ، اندرلخت و لیل با چاشنی شانس صدر نشین شد :D
از همون اول هم معلوم بود این دو تا تیم تو یه مرحله ای بهم میخورن ، خوشبختانه هر دو تا تیم صدرنشین گروهاشون شدن تا زود بهم نخورن !:))
منچستر- لیل : منچستر به زحمت با دو تا یک هیچ لیل رو حذف کرد با گل های گیگز و لارسن
میلان -سلتیک : رفت 0-0 ، و برگشت بلاخره میلان با گل وقت های اضافی کاکا تونست سلتیک رو بزنه !تیم دوست داشتنی سلیتک ♥ که جلوی تقریبا بزرگ ترین ستاره های جهان ایستاد
=====
مرحله بعد و زیباترین بازی های جام
منچستریونایتد به رم خورد ، بازی ای که همه در جریان اتفاقاتش هستن ، بازی رفت تو روزی که اسکولز تو 10 دقیقه دوتا کارت زرد گرفت و اخراج شد ، رم تونست با گل های تادی و ووچینیچ 2-1 منچستر رو ببره .
بازی برگشت اما یکی از عجیب ترین و به یادماندنی ترین بازی های تاریخ سی ال شد . منچستر 7 تا به رم زد ! 2 تا کریک ،2 تا رونالدو ، آلن اسمیت ، رونی و اورا هم هر کدوم یه بار دروازه رم رو باز کردن
میلان - بایرن : بازی قشنگ 2-2 رفت به کنار ، میلان چجوری 2 تا به بایرن تو بازی برگشت زد ؟:| بایرن تو روزی که بیشترین شانس رو برای صعود داشت همون نیمه اول کارش تموم شد تو سی ال . میلان با گل های سیدورف و اینزاگی بایرن رو حذف کرد تا بعد از 2 سال دوباره به منچستریونایتد بخوره
در مورد بازی میلان و منچستر نیاز به هیچ توضیحی نیست ، ترکیب دو تیم در بازی رفت
منچستر : ون در سار ، اورا ، هاینزه ، اوشی ، براون ، کریک ،گیگز ، فلچر ، اسکولز ، رونالدو ، رونی
میلان : دیدا ، اودو، مالدینی ، نستا ، آمبروزینی ، گتوزو ، یانکولوفسکی ، پیرلو ، سیدورف ، جیلاردینو، کاکا
کاکا تو سالی که آقای گل سی ال شد و بهترین بازیکن اروپا منچستر رو حذف کرد ، البته منچستر بیشتر به عدم نتیجه گیری در بازی رفت باخت ! و عدم بودن فردیناند در سن سیرو !
میلان منچستر رو حذف کرد تا به فینال بره و حالا به نوعی با بردن لیورپول انتقام فینال استانبول رو بگیره .
=========================================================
http://forum.persiantools.com/threads/%D9%84%DB%8C%DA%AF-%D9%82%D9%87%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%BE%D8%A7-2006-2007.60573/page-19
این تاپیک از انجمن مربوط به سال 2007 هستش و درباره بازی های لیگ قهرمانان بحث کردن ، پست یکی از کاربرا
1- منچستر سه تا گل خورد. هر سه گل از میانه دفاع یعنی جایی که یک بازیکن بزرگش رو نداشت. ریو فردیناند. و فکر کنم قبول داشته باشید که حضور فردیناند می تونست خیلی موثر باشه! البته فردیناند تنها مصدوم منچستر نبود ولی یکی از غایبان اصلی منچستر بود.
2- نکته ای که فرگوسن هم گفت ، میلان تنها تمرکزش بر روی بازی های جام قهرمانان هست ولی منچستر مجبوره که در سه ناحیه فعالیت کنه ... بنابراین خستگی و عدم تمرکز به این تیم فشار زیادی آورد. شما نگاه کنید ، لیورپول و میلان در جام دیگه ای امید ندارند.
3- دیشب فرگوسن رو خیلی ضعیف دیدم. هیچ تلاشی برای برگردوندن نتیجه انجام نداد. از تعویض هاش هم خوب استفاده نکرد. و هیچ رگه ای هم از بازی تهاجمی و زیبای منچستر ندیدیم.
4- لیگ قهرمانان مایه های شانس بسیار زیادی داره. شما اگه دقت کرده باشید اکثریت تیم های صعود کننده تیم هایی هستند که بازی دوم رو در خونه خودشون برگزار کردند و این ارزش جام رو پایین میاره.
ولی از همه اینها که بگذریم حیف این منچستر بود که قهرمان اروپا نشه... مطمئنا شماها هم قبول دارید که زیباترین و تهاجمی ترین بازی ها رو منچستر ارائه می داد.
==============


