طرفداری- رضا حقیقی پس از برتری یک بر صفر مقابل ملوان، در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:" بازی خوبی بود، ما آماده بودیم که سه امتیاز را کسب کنیم که خوشبختانه همین اتفاق هم افتاد."

وی با انتقاد شدید از توهین‌ تماشاگران ملوان به پرسپولیسی‌ها گفت:" شعارهایی که آنها می‌دادند خیلی بد بود و برای مردم انزلی متأسفم. من هر وقت به این ورزشگاه آمدم متأسفانه همین اتفاقات افتاده است."

هافبک پرسپولیس گفت:‌" در بازی با داماش تماشاگران ما یک حاشیه کوچک داشتند اما یک امتیاز از پرسپولیس کم شد. اگر کمیته انضباطی توهین‌هایی که در این بازی صورت گرفت را دیده باشد حتما باید برخورد کند."

محمدرضا خلعتبری پس از پیروزی تیم پرسپولیس مقابل ملوان اظهار داشت:" در مورد برخوردی که رافخایی با من داشت چیزی احساس نکردم. 100 درصد هم نمی‌دانم به او برخورد کردم یا نه."

وی افزود:" اگر برخوردی هم بود فکر نمی‌کنم ضربه به این اندازه شدت داشت که داور برای ملوان پنالتی بگیرد."

سیدجلال حسینی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان در مورد این بازی اظهار داشت: "بازی سنگینی بود و ما می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم. خوشبختانه تمام بازیکنان تلاش کردند و توانستیم سه امتیاز شیرین کسب کنیم."

وی در مورد رفتار هواداران انزلی نسبت به وی خاطرنشان کرد:" انزلی تماشاگران اصیل زیادی دارد و از آنها تشکر می‌کنم که در مسابقه امروز هیچ بی‌احترامی به من نکردند."

به گزارش خبرگزاری فارس، پیام صادقیان پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان، اظهار داشت:" شانس شاید با من یار نباشد که توپ‌های من همیشه به دروازه می‌خورد. از همه چیز مهم‌تر برای من کسب 3 امتیاز است که به این خواسته خودمان رسیدیم."

وی افزود:" به برخی از جوهای ورزشگاه عادت کرده‌ایم دیگر نمی‌خواهم در مورد جو ورزشگاه صحبت کنم. برای ملوان آرزوی موفقیت می‌کنم."

هافبک تیم پرسپولیس گفت:" ما مستحق برد بودیم چه بسا می‌توانستیم با گل‌های بیشتر برنده شویم."

محسن بنگر در مورد پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ملوان گفت:" بازی بدی نبود. خوب یا بد توانستیم در این دیدار برنده شویم و هر 3 امتیاز را کسب کنیم. خوشحالم روند پیروزی های ما ادامه دارد. ملوان هم به ما فشار می آورد اما آنقدر نبود که به گل برسند."

وی در مورد اینکه تماشاگران در مقطعی علیه او شعار دادند، تأکید کرد:" این مسئله طبیعی است. وقتی تماشاگر می بیند تیمش عقب است کمی فشار می آورد که مشکل خاصی نبود."

بنگر در مورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود، خاطرنشان کرد:" ما بازی به بازی پیش می رویم و هر مسابقه برایمان حکم فینال را دارد. خدا را شکر امروز به پیروزی رسیدیم و امیدوارم بتوانیم بازهم به روندمان ادامه دهیم."