طرفداری- انگین فیرات پس از کسب پیروزی مقابل تیم ذوبآهن اظهار داشت: با نظر تقوی در رابطه با این موضوعی که بازیکنان تیم سایپا خودشان را روی زمین میانداختند مخالفم حتی بازیکنانمان روی یک موقعیت مصدوم شدند اما فریاد میزدیم که به بازی ادامه دهند. هر کسی در مورد فیرپلی یک برداشتی دارد.
وی افزود: تا هفته بیستم هیچ تیمی از سایپا انتقاد نکرده است. ما امروز بنایمان برای کسب 3 امتیاز بود نه بازی خوب، هفتههای گذشته خوب بازی میکردیم امروز تصمیم داشتیم 3 امتیاز را کسب کنیم.


