طرفداری- به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، صمد مرفاوی پس از برتری یک بر صفر مقابل گسترش فولاد تبریز در نشست خبری اظهار داشت: بازی سختی را پیش رو داشتیم. گسترش در خانهاش به فکر کسب 3 امتیاز بود اما خوشبختانه ما به آن رسیدیم. از بازیکنانم راضی و از آنها تشکر میکنم.
وی ادامه داد: ما به طور منطقی حفاظت از دروازهمان و پرس تیم حریف را در دستور کار داشتیم. میدانستیم که پرس کنیم آنها رو به بازی مستقیم میآورند و برای این منظور راهکارهایی را هم داشتیم. در نیمه دوم آنها فشار زیادی روی دروازه ما آوردند و با اضافه کردن یک بازیکن بلندقد به دنبال گلزنی بودند که اجازه کار را به آنها ندادیم.
سرمربی صبای قم گفت: 3 امتیاز حساس گرفتیم و به شرایط خوب خودمان بازگشتیم. خوشحالم که بعد از 4 روز و پس از دیدار با استقلال بازیکنانم توانستند ریکاوری کرده و بازی خوبی را به نمایش بگذارند.
وی در خصوص زمین اختصاصی گسترش فولاد گفت: این تیم زمین خوبی داشت و به راحتی میشد حرکات تاکتیکی خود را اجرا کرد. تنها رختکنشان ایراد داشت که به نظر کوچک میرسید.


