
رافینیا: " من نگفته ام که حالا میخواهم بارسا را ترک کنم "
۱۶۲ بازدیدجمعه ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
انریکه تصمیم گرفته که دنیس سوارز و آندره گومز در خط میانی تیمش بهره گیرد و در این بین جایی برای رافینیا در نظر نگرفته است.
رافینیا میگوید : " من نگفته ام که حالا میخواهم بارسا را ترک کنم ، طبیعی است که هر بازیکنی دوست دارد در زمین حضور پیدا کند . منطقا اگر من هم بازی نکنم دوست خواهم داشت که به میدان بروم و این طبیعی است.اگر چنین اتفاقی نیوفتد مشکلی ندارد که به صورت قرضی به جای دیگری بروم. "

