به گزارش گل بین الملل، کلوپ در باره باشگاه و مصدومیت هایش گفت:

"به دلیل مصدومیت ها، این فصل، سخت ترین فصل دوران ورزشی من است. با این حال اینکه این صدمه دیدگی ها به دلیل نوع بازی ما بوده، دور از واقعیت است. باید ببینید چه کسی و چگونه مصدوم شده است. این مصدومیت ها هیچ ربطی به هم ندارند.

"نکته مثبت این است که بازیکنانی چون هافمن، سار، دورم و سایرین فرصت بازی پیدا کرده اند. اکنون ما یک ستون کامل از تیم مان را نداریم. دو مدافع میانی، دو دفاع کناری و دو هافبک دفاعی از ما مصدوم اند. این ها کل ساختار تیم را تغییر می دهد.

"با این حال، از کار کردن با گروه کنونی بازیکنان، لذت می برم. در چنین شرایطی باید با فشار وارده برای پیروز شدن، مقابله کنید. از ما به عنوان تیمی برتر یاد می شود و همین گونه هم خواهد بود."