دیدید گفتم؟! دیدید گفتم؟!
۴۹۶ بازدیدشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - 0۵:۰۵
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
وضعیت اصلا خوب نیست . یه عده واقعا منتظر لغزش تیم ملی هستند تا بیاند بگند "دیدید گفتم؟! دیدید گفتم؟!"
این کلید واژه ی "دیدید گفتم" یکی از اخلاق های گند ما ایرانیاست که واسه ی اینکه ثابت کنیم که این ما هستیم که درست می گیم و پیش بینی می کنیم حاضریم عزیز ترین چیزهایی رو که داریم رو فدای خودمون کنیم .
نمونه ی خارجیشم داریم ، من به عنوان یه لیورپولی بین لیورپولی ها تو اون ایام بعد از اخراج رافا دقیقا همین مصیبت رو داشتم ... خیلی ها بنیتس اون موقع براشون بیشتر از لیورپول ارزش داشت و وقتی ما باهاشون مقابله می کردیم اونام بردهای رافا تو اینتر رو می کوبیدند تو سرم ، در اصل می کوبیدند تو سره لیورپول! و منتظر بودند تا لیورپول بباره تا بیاند بگند دیدید گفتم دیدید گفتم ما بی رافا هیچیم؟الانم واسه ی تیم ملی دقیقا همین وضعه . یعنی یه عده دارند الان خدا خدا می کنند که ایران مقابل چین ببازه صرفا واسه اثبات عقیده ی خودشون . و این یعنی انتحار.
وضعیت خوبی نیست .


