ناراحتی ملی پوشان از فیلتر بودن اینستاگرام در شن یانگ
۴۴۸ بازدیدشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
در شن یانگ چین اینستاگرام فیلتر است و به همین دلیل ملی پوشان حسابی ناراحت هستند و در به در به دنبال فیلتر شکن می گردند.
ظاهرا در این منطقه از چین اینستاگرام فیلتر است و بازیکنان نمی توانند پست بگذارند و باید از فیلتر شکن برای پست گذاشتن استفاده کنند.
اینستاگرام بازی یکی از تفریح های بازیکنان است و آنها در زمانی که تمرین ندارند، با تلفن های همراهشان وقتشان را پر می کنند و در اصطلاح سرشان توی گوشی های هوشمندشان است. درست مثل عادت این روزهای خیلی از مردمان جهان!
خخخ :))
دمشون گرم، یکم رو بازی تمرکز کنن
http://90tv.ir/news/297628/%d9%86%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%d8%aa%db%8c-%d9%85%d9%84%db%8c-%d9%be%d9%88%d8%b4%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b2-%d9%81%db%8c%d9%84%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%d9%88%d8%af%d9%86-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%af%d8%b1-%d8%b4%d9%86-%db%8c%d8%a7%d9%86%da%af


