
خداداد عزیزی: قطر را شانسی بردیم!
۶۱۹ بازدیدشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
خداداد عزیزی : خوش شانس بودیم که قطر را بردیم!
به قول دوستی ، خدارو شکر به نظر آقای عزیزی و دار و دسته موتور گازیها به سرپرستی مایلی، از پنج سال به اینطرف همیشه خوش شانسیم. خوش شانس بودیم که دو تا گًل به قطر تا دندان مسلح زدیم. خوش شانس بودیم که بچهها نزدیک ۱۰۰ دقیقه دویدن و کم نیاوردن. خوش شانس بودیم که جمعاً دو تا موقعیت گًل به قطار ندادن. خوش شانس بودیم که داور هیچ خطایی برامون نمیگرفت. خوش شانس بودیم که با دو تا بازی صدقه سری با تیم دسته دومی ایتالیا و تیم زیر ۲۱ سالههای منتخب باشگاههای ایتالیا تنها بازیهای تدارکاتی تیممون بود،.. کلا هر چقدر آقای عزیزی و سایر خیر خواهان همیشگی از خوش شانسی مون بگن کم فرمودن. راستی آقای عزیزی چرا این شانس همیشه همراه تیم ملی بزرگسالان هست و تیم ملی المپیک با کلی بازی تدارکاتی و امکانات و پولی که حاج آقا کاشانی خرج مایلی و خاکپور کرد خوش شانس نبود و هم به همین عربها باخت و هم با اون افتضاح به ژاپن؟
می فرماید که کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی ، آقای عزیزی شما که اینقدر مدعی هستی یه نگاه به فوتبال شهر خودت بنداز ، یه نگاه به سال 98 که به گواهه خودتون بهترین تیم دوران بودید بنداز که چطور از قطر تماما بومی و غیر دورگه و منتخب جهان دو هیچ باختید!


