هر که می دونه بهم بگه/
۴۱۴ بازدیدچهارشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۳
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
روی LED یه کم آب ریخته شد بعد خودم با پارچه آب را پاک کردم و بعد با سشوار کمی هم بهش زدم بعد که روشنش کردم تصویر خیلی خوب بود اما بعد از یک ساعت تصویر به صورت یک در میان یا تصویر در تصویر نشان میده که اصلا به درستی نمیشه نگاه برنامه ی کرد حالا بعد از 3 ساعت روشنش کردم اما بازم فرقی نکرد .
اگه کسی میدونه بگه چیکار کنم ازتون ممنون میشم.


