رونالدو ، مث خیلی از فوتبالیست های دیگه هر ساله تو یک حرکت زیبا به مناسبت تولدش ( از چند ماهه قبل از تولد) از کانون های هواداری مختلف از کشور های مختلف چندین سایت - وبلاگ - انجمن و پیج هواداری رو اوکی میده تا 7 سوال ازش بپرسن و اون ها رو از طریق ایمیل بهشون جواب میده . حالا این مصاحبه ی یک سایت هواداریه رونالدو در ایرانه که من براتون قرار دادم. -سلام کریستیانوی عزیز . هزاران هوادارت که از این سایت بازدید می کنند منتظرند تا حرف هایت را بخوانند . سلام . باعث افتخار است که صحبت های هواداران را بخوانم . لذت بخش است . -در مورد ایران چه میدانی ؟ از اینکه اولین گل ملی ات در جام جهانی را به ایران زدی چه حسی پیدا کردی ؟ برنامه ریزی ای برای سفر به ایران و برآورده کردن آرزوی میلیون ها هوادارت داری ؟ اوه ! شما اهل ایران هستید ؟ عالی ! در حقیقت ، من اطلاعات خاصی در مورد ایران ندارم ؛ تنها ---خاطره ای که از ایران به یاد دارم ، گلی بود که در جام جهانی به ثمر رساندم . خوشبختانه آن بازی را بردیم . سرنوشت انسان ها از پیش معلوم شده است . من کریستیانو نمی دانم که لحظاتی دیگر چه اتفاقی خواهد افتاد . در حقیقت ، من دوست دارم تمامی هواداران را ببینم ولی خوب می دانید ... امکان پذیر نیست . -برای نوجوان ها و جوان هایی که در نقاط مختلف دنیا از جمله ایران زندگی می کنند و با یاد تو از خواب بلند میشوند و با ذکر تو می خوابند ، چه حرفی داری ؟ تا به حال به آن ها فکر کردی ؟ واو خیلی خوب ! هواداران می دانند که قلبم هر لحظه برای آن ها می تپد . همه شما را در آغوش می گیرم . -چرا شماره 7 را انتخاب کردی ؟ اگر یه روزی بازنشست بشوی تصمیم داری مربی شوی ؟ سوال خوبی بود . نمی دانم ولی عاشقش هستم . همیشه برایم خوش شانسی آورده . مربی گری ؟ در آینده به آن فکر خواهم کرد . مطمئنم " مورینیو " نمی شوم ! LoL -این حرف دل یکی از هواداران عزیز برای توست : من و دختر خاله ام عاشق بازی های شما هستیم و میخواستیم در آینده با شما عکس یادگاری داشته باشیم اما متاسفانه در چهارم اردیبهشت دختر خاله ی 17 ساله ام فوت شد آیا بنده میتوانم به آرزوی هر دویمان که دیدار شما بود برسم یا من نیز باید آرزو به دل بمانم مثله همه ی آرزو های دیگرم ؟ در ایران زندگی می کردید دیگر ؟ روحم آزرده می شود وقتی خبر فوت شخصی را می شنوم . برای من ، شما تمامی زندگی ام هستید . می شود اما ... مشکل است . -همه ما می دانیم که تو کاملا قابل تحسین هستی . بهترین تعریفی که شخص خاصی از تو کرده چه بوده ؟ مهم این است که هواداران از من راضی باشند . -چرا بین بازیکنان تیم همیشه آخرین نفری هستی که وارد زمین می شوی ؟ چه کسی این حرف را گفته ؟ فکر نمی کنم این گونه باشد . -افراد زیادی از تو الگو می گیرند . تو در دنیا با نام " انسان ناامید " شناخته شده هستی . در این مورد با هوادارانت چه حرفی داری ؟ چرا نباید هرگز نا امید شد ؟ خیلی عالی . در زندگی افراد زیادی تصمیم دارند تا تو را به زمین بزنند اما این تو هستی که تصمیم می گیری از زمین بلند شوی ... اگر ناامید باشی همیشه روی زمین خواهی ماند . -در آخر با آرزوی موفقیت برای اسطوره تمام نشدنی دنیای فوتبال ، کریستیانوی عزیز ، در تمامی مراحل زندگی ات . | تولدت مبارک ستاره . تک تک لحظاتم را با شما تقسیم می کنم . همه شما را در آغوش می گیرم . زنده باد همه مادریدیستاها