والا چند ساله سیستم بازیمون همینه.هیچ تغییری هم نکرده.آقا اصلن اون بازی با آرژانتین آرژانتین روز خوبش نبود و خوب بازی نکرد و جلوی تیم دفاعی ما غافلگیر شد.چرا چرا هیچ حرفی از بازی ضعیف و بدمون با نیجریه و بوسنی نمیگن که واقعن در سطح جام جهانی نبود.6 امتیاز داشته اون دو بازی و ما هم حسابی روی 3 امتیاز بازی با آرژانتین نمیتونستیم بکنیم.جلوی نیجریه دفاعی ترین و زیر توپ بکش ترین بازی رو انجام دادیم که بعنوان بدترین بازی جام جهانی انتخاب شد! بازی با بوسنی هم که به برد نیاز داشتیم از بس بلد نبودیم حمله کنیم بازم بیشتر دفاع کردیمو سه تا خوردیم و باختیم! ببینید چه جوری خاممون میکنن.قراره بازم بریم جام جهانی روسیه و مثلن جلوی مراکش و مقدونیه بچپیم تو محوطه خودمون و مثلن جلو برزیل به یک گل ببازیمو و برگردیم خونه و به به و چه چه کنیم؟ بازیهامون که اینو میگه.چه سودی میبریم از این رفتن به جام جهانی؟مثلن چه سودی از جام جهانی قبلی بردیم؟ بهرحال امیدوارم با بازی خوب خودمون و نه بازیهای الابختکی و اشتباهات بازیکنای حریف مثل بازی با کره جنوبی و اشتباهات داوری به نفعمون مثل ازبکستان و قطر در دور قبلی، بتونیم سرافرازانه صعود کنیم و فوتبال ایران رو نشون بدیم پیشرفت کرده.