
نخستین بار دیدار فوتبال آقایان را یک خانم در اروگوئه قضاوت کرد.
۳۱۳ بازدیدسهشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
ریورپلاته و بوستون ریو در لیگ برتر اروگوئه به مصاف هم رفتند. این دیدار با پیروزی پنج بر یک بوستون به پایان رسید اما اتفاقی تاریخی در این بازی افتاد. عکاسان زیادی برای ثبت چنین لحظه مهمی در این بازی حضور داشتند زیرا برای نخستین بار یک بانو قضاوت دیدار فوتبال مردان در این کشور را بر عهده گرفته بود.
اومپیرس با هفت دقیقه تاخیر سوت بازی شروع بازی را به صدا درآورد. در حالی که بازی دو بر یک پیش میرفت، یک پنالتی در ۳۶ گرفت تا گل سوم بوستون به ثمر برسد. پس از گذشت هفت دقیقه از بازی اومپیرس آگوستین آله را از زمین اخراج کرد. بوستون از این موقعیت بهره برد و توانست در ادامه دو گل دیگر به ثمر برساند تا نخستین پیروزیاش را در رقابتهای لیگ برتر اروگوئه به دست آورد.
پس از پایان بازی اومپیرس در توئیترش از همه تشکر کرد.

