
دردسر جدید پرسپولیس/ امیری دربی را از دست میدهد؟
۳۰۰ بازدیدچهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - 0۵:۵۸
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
هافبک - مهاجم ملیپوش پرسپولیس در اولین فرصت از پای مصدوم خود MRI خواهد گرفت.
به گزارش وب سایت نود، وحید امیری در دیدار روز گذشته (سهشنبه) چین - ایران دچار مصدومیت شد تا حدی که قادر به ادامه بازی نبود، از اینرو این بازیکن برای مشخص شدن میزان شدت مصدومیتش باید از پای خود MRI بگیرد.
قرار است کادر پزشکی پرسپولیس بعد از دیدن MRI پای مصدوم امیری وضعیت او را با دقت بررسی کرده و نحوه درمان پای وی را مشخص کنند. احتمال اینکه امیری نتواند پرسپولیس را در بازی با تراکتورسازی همراهی کند زیاد است و این در حالی است که اگر مصدومیت این بازیکن جدی باشد او دربی ۸۳ را هم از دست خواهد داد.


