
مورینیو-تا پایان فصل مهاجم و هافبک تهاجمی نمیخرم...
۱۷۴ بازدیدپنجشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۲ - 0۷:۳۴
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
مورینیو تایید کرد که چلسی با همین 3 مهاجم و با همین هافبک های تهاجمی فصل رو تموم می کنه...
ولی در مورد خط هافبک و دفاع صحبت نکرد. یعنی احتمال خرید بازیکن وجود داره.
الان چلسی به شدت داره برای خرید یه هافبک میانی تلاش می کنه. پست خیلی حساسیه و اگر بازیکنی مثل کابای، گوارین، موتینیو و ... اضافه بشه به تیم، خیلی خیلی بهتر میشه وضع چلسی


