مورینیو تایید کرد که چلسی با همین 3 مهاجم و با همین هافبک های تهاجمی فصل رو تموم می کنه... ولی در مورد خط هافبک و دفاع صحبت نکرد. یعنی احتمال خرید بازیکن وجود داره. الان چلسی به شدت داره برای خرید یه هافبک میانی تلاش می کنه. پست خیلی حساسیه و اگر بازیکنی مثل کابای، گوارین، موتینیو و ... اضافه بشه به تیم، خیلی خیلی بهتر میشه وضع چلسی