
شاهرخ بیانی:" ماهی سفید چشمتو بگیره !!"
۸۵۲ بازدیدیکشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - 0۷:۱۸
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
عبدالصمد ابراهیمی در پست اینستاگرامی خود خاطره ای از مجتبی محرمی منتشر کرد که با توجه به نزدیک شدن به دربی پایتخت جالب است: زمان ما قبل از بازی ها از اردو و هتل خبری نبود.روز آخرین تمرین علی پروین می گفت فردا ساعت مثلا سه ورزشگاه آزادی.یكبار قبل از دربی شاهرخ بیانی كه استقلال بازی می كرد به من گفت شام بیا خونه ما،ماهی سفید داریم.رفتیم شام خوردیم و نشستیم حرف زدیم و گفتیم و خندیدیم.فردا رفتیم تو زمین.من چپ بازی میكردم و شاهرخ راست.روی یه صحنه اومد منو دریبل دو طرفه بزنه،یهو تكلی زدم شاهرخ رفت تو پیست افتاد.بلند شد گفت ماهی سفید چشمتو بگیره.دیشب نون و نمك منو خوردی چرا میزنی؟ گفتم من با بابامم تعارف ندارم.با یه ماهی میخوای منو بخری؟میخوای از دستم راحت شی پستت را عوض كن.

