با احترام به اذری های عزیز , سه چهار تا بی هویت دارن موش میدوونن
۸۸۳ بازدیددوشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
من چند تا از گل ترین رفیقام تورکن فامیل تورک هم داریم همیشه هم بهشون افتخار کردم و خواهم کرد
این چند روزه دو سه نفر هستن که هی دارن جو رو خراب میکنن حواشی بازی تراکتور بار اول نیس تو فوتبال ایران اتفاق افتاده بعیده بار اخر هم باشه سال قبل بازی پرسپولیس با استقلال اهواز کلی سنگ پرت کردن تموم روزنامه ها کلی مطلب نوشتن , برنامه نود حدود یک ساعت در موردش بحث کرد تو تهران اتفاق افتاد تو انزلی , کرمان و اصفهان و...این حوادث بوده ( حااالا یکم شدبدتر خفیف تر) کلی هم در موردش حرف زدن حتی هنوز فردوسی پور گاهی جریان اب الوده رو مطرح میکنه اما هیچ وقت کسی از سناریو و توطیه علیه خوزستانی ها یا اصفهانی ها و ... مطرح نشد چرا هر موقع بحث تبریزه اسم سناریو میاد وسط??? اون دوستی که هی میگه سناریو علیه ملت غیور تورک , چرا یه بحث ساده فوتبالی رو به مسایل سیاسی ربط میدی , چرا اصرار داری هی اسم ملت غیور تورک رو تکرار کنی تا اونا رو تحریک کنی واسه دوری از وطنشون از اصلشون , هان چرا?
قبول کنین دولت بیشترین و بهترین امکانات رو به استان شما داده , شهرهای دیگه رو برین ببینین متوجه میشین , وقتی تموم باشگاهها مثل ذوب و سپاهان و فولاد و بقیه مشکل بودجه داشتن دست تراکتور واسه خرید بازه باز بود
کدوم سناریو , دوست گرامی دروغ تحویل مردم ندیم


