خسه که با اعتراضش به تعویض در بازی اخیر پی اس جی جنجال ساز شد گته است:” حقیقت این است که به پاریس نیامدم تا شرابطم مثل رئال مادرید باشد و نیمکت نشین شوم. می خواستم در همه بازیها حاضر باشم هر چند که بازیکنان بزرگی این جا هستند.” وی در مورد خروجش از رئال مادرید گفت :” مشکل بود چرا که ده سال این جا بودم اما پی اس جی باشگاه بزرگی است و برای آینده ام خوب است.” http://fc-realmadrid.ir/%D8%AE%D8%B3%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%B3-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%85%D8%AF%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7%D9%85-%D9%85%D8%AB%D9%84-%D8%B1%D8%A6%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%AF-.html