خلاصه حرف های شهریاری معاون فرهنگی باشگاه تراکتور در یک جمله
۴۹۵ بازدیددوشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
دو تا نکته اشاره کردن که واقعا نمیذاره خون به مغز ادم برسه
اول این که ایشون هفت سال تو زندان عراق بودن پس میتونن هر کاری کنن
دوم این که چون احتمال داره خارجیها ببینن نباید پوشش بدیم
این قسمت دوم حرفش همیشه منو ازار میداده , گوشت گرون شد حرف نزنین خارحیها میبینن , بنزین گرون شد حرف نزنین , اختلاس شد صداشو در نیارین مبادا خارجیها بفهمن , امار طلاق و اعتیاد و ایدز و همه چی اشتباه اعلام میشه که خارجیها نفهمن , اخه این همسایه های خارجی کی هستن که هر بلایی سرمون اومد نباید صداشو دربیاریم و بریزیم تو دلمون , اقا بذارین واسه خودمون زندگی کنیم
پ ن 1 : عزیزان دفاع کننده از وطن در جنگ جاشون رو سر منه
پ ن 2 : من هم ابروی وطنم واسم مهمه و دوس دارم همیشه تو اوج باشه اما باید مسایل مطرح بشه تا حل بشه نه این که قایمشون کنیم و ظاهر زیبا با درون زشت داشته باشیم
پ ن 3 : متاسفانه چند تا از فنای تراکتور بشدت تعصبی و غیرمنطقی اند کاش تعصب کورکورانه رو کنار بذاریم


