آقا معذرت میخوام از لیورپولی های سایت......اگه ازم ناراحت شدن. من اصلا اهل معذرت خواهی نیستم ولی به خاطر چن تا چلسی فن گل ازتون معذرت خواهی میکنم. امیدوارم ناراحت نشده باشید. ولی در هر صورت جمعه برنده ی بازی ماییم...... :)))))