
لیورپولی ها و چلسی فن ها بیان
۳۴۲ بازدیدچهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - 0۶:۳۷
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
آقا معذرت میخوام از لیورپولی های سایت......اگه ازم ناراحت شدن.
من اصلا اهل معذرت خواهی نیستم ولی به خاطر چن تا چلسی فن گل ازتون معذرت خواهی میکنم.
امیدوارم ناراحت نشده باشید.
ولی در هر صورت جمعه برنده ی بازی ماییم...... :)))))


