در صورت باخت "احتمالی" رئال ازتون خواهش میکنم ناموسا نریزید تو پست رئال عاجزانه خواهش میکنم پستشونو خراب نکنید اعصابشون خرد هست درست نیست نمک رو زخم بپاشیم خواهش میکنم نرید ممه نون:/