سه گانه یا اوندسیما کدومو ترجیح میدین؟؟؟؟؟//؟؟ سلتیک سه گانه داره # ولی رئال نداره# پاس هم قهرمان آسیا شده # پرسپولیس نشده # خدایا ازت ممنووووونم #