
سه گانه یا اوندسیما؟؟؟؟؟
۵۸۷ بازدیدپنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - 0۹:۴۰
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
سه گانه یا اوندسیما
کدومو ترجیح میدین؟؟؟؟؟//؟؟
سلتیک سه گانه داره #
ولی رئال نداره#
پاس هم قهرمان آسیا شده #
پرسپولیس نشده #
خدایا ازت ممنووووونم #


