غم دوری ...
۳۳۵ بازدیدجمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
هر جا چراغی روشنه
از ترس تنها بودنه
ای ترس تنهایی من
اینجا چراغی روشنه
اینجا یکی از حس شب احساس وحشت میکنه
هر روز از فکر سقوط با کوه صحبت میکنه
من ماه می بینم هنوز این کور سوی روشنو
اینقد سو سو میزنم شاید یه شب دیدی منو
جایی که من تنها شدم شب قبله گاه اخره
اینجا تو این قطب سکوت کابوس طولانی تره
هر جا چراغی روشنه از ترس تنها بودنه
ای ترس تنهایی من
اینجا چراغی روشنه....
به یاد سبحان , علی ویدیج , وحید , p.zz , وبقیه که مسدود شدنو هنو خبرش بهم نرسیده , روزای سختیه


