طرفداری- دراگان اسکوچیچ سرمربی ملوان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: ما ارتباطات لیگ ایران را می‌دانیم و می‌دانیم که استقلال چه تیم خوبی است اما ملوان می‌خواهد به دور بعد جام حذفی راه پیدا کند و از شانس زیادی هم برخوردار است.

 

وی افزود:" امیرحسین فشنگچی یکی از بهترین بازیکنان ما است و خلأ او را حس می‌کنیم ولی بقیه بازیکنان آماده هستند و محرومی نداریم."

سرمربی تیم ملوان در پاسخ به این سؤال که مشکلات استقلال تا چه اندازه‌ای می‌تواند باعث پیروزی ملوان شود،گفت:" در مورد اینکه شانس چقدر برای برد تأثیر دارد نمی‌توانم حرفی بزنم ولی در 90 دقیقه فوتبال اتفاقات زیادی می‌افتد. من فقط می‌توانم روی تیم خودم تمرکز داشته باشم و به مشکلات استقلال فکر نمی‌کنم."

وی همچنین در خصوص مسابقات تیم ملی زیر 22 سال گفت:" فکر می‌کنم در تقویم روزهای فیفادی وجود دارد و همه باید آن را رعایت کنیم و احترام بگذاریم. ما چند ماه پیش دروازه‌بانمان را به خاطر دعوت به تیم ملی در اختیار کشورش قرار دادیم و هیچکس نگفت که ملوان چگونه می‌خواهد بدون دروازه‌بان اصلی خود بازی کند. من فکر می‌کنم قوانین در تقویم ما وجود دارد و مشخص است."

خبرنگاری پرسید ملوان می‌تواند استقلال را شکست دهد که سرمربی ملوان پاسخ داد:" چرا که نتوانیم، ما می‌توانیم در بازی فردا برنده باشیم و با این انگیزه وارد زمین خواهیم شد."

اسکوچیچ در خصوص اینکه پرسپولیس در بازی گذشته تدافعی بازی کرد ولی 3 امتیاز را گرفت و چه تضمینی وجود دارد که فردا هم این اتفاق مقابل استقلال رخ ندهد، گفت: "سخت است در فوتبال تیمی 90 دقیقه سطح بالا بازی کند. بعضاً یک شوت برای برنده شدن کافی است و وقتی خلاقیت یک بازیکن را داشته باشی آنها می‌توانند نتیجه را تغییر دهند. وقتی پرسپولیس در 10 دقیقه نتیجه را تغییر می‌دهد یعنی تیم با کیفیتی است."