به گزارش خبرنگار وب سایت طرفداری، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم پرسپولیس تهران به باشگاه نفت تهران رفت.

این بازیکن پیش از پرسپولیس در نفت حضور داشت، برای پیگیری مطالباتش به باشگاه نفت رفته است. ظاهرا بیرانوند هنوز با نفت بر سر مطالباتش مشکل دارد و این مورد را پیگیری می کند.