
دیالوگ ماندگار : Inception
۶۱۴ بازدیدشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - 0۹:۴۴
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
کاب: تو منتظر یه قطاری
قطاری که تو رو به یه جای دور میبره... تو میدونی که امیدواری قطار تو رو به کجا ببره؛ اما مطمئن نیستی؛با این حال برات مهم نیست بهم بگو چرا؟
مال: چون ما با هم خواهیم بود...


