این روزنامه چاپ شهر جنوا، امروز در گزارشی عنوان کرد که برلوسکنی امروز در این باره گفته است:
" صبرم تمام شده است، ماریو رسماً فروشی است و باید او را قبل از پایان ژانویه به فروش برسانیم."
مالک باشگاه میلان در گذشته نیز قبل از انتقال بالوتلی به میلان از اوو با عنوان " سیب گندیده " یاد کرده بود.
اگرچه این گزارش روزنامه معتبر ایتالیایی، بیشتر به شایعه نزدیک است، چراکه به نظر نمیرسد میلان در این مقطع بحرانی که در ماه پیش رو باید در لیگ قهرمانان به مصاف اتلتیکو مادرید برود بهترین بازیکن و بهترین گلزن خود را به فروش برساند.



