طرفداری- جمشید مشایخی هنرپیشه سینما و تئاتر کشور در تمرین امروز پرسپولیس حضور پیدا کرد.
مشایخی در شرایطی در تمرین امروز پرسپولیس حضور پیدا کرد که قرمزپوشان آماده شروع تمرین بودند اما با دیدن مشایخی به سمت او رفتند و با روبوسی گرم به وی خوشامدگویی گفتند.
سپس مشایخی نیز ضمن خوش و بش با بازیکنان پرسپولیس گفتمانی خصوصی با علی دایی داشت و با بوسه بر پیشانی دایی او را یکی از بهترینهای آسیا و با گذشتترین و همچنین پرتلاشگرترین فوتبالیست ایران و آسیا نامید.
سفر مشایخی برای دیدار با مسی برای دلجویی از او بابت کامنتهای بسیار بدی که پس از قرعهکشی جام جهانی برای این بازیکن ارسال شده بود محور صحبت های او با دایی بود.
به گزارش فارس، مشایخی دقایقی است تمرینات پرسپولیسیها را نیز از نزدیک مشاهده کرد.


