طرفداری- مارک آندره تراشتگن که امروز موفق نشد برابر لگانس گلی دریافت نکند و کلین شیت کند، پس از این دیدار برابر خبرنگاران حاضر شد و در مورد این دیدار صحبت کرد:

اگر من آرام نباشم، بازی کردن سخت خواهد بود. در چنین بازی هایی مثل لگانس که شرایط سخت می شود، در ابتدا باید خود بازیکن ارام باشد. زمانی که گل دوم را زدیم، همه چیز بهتر شد. لگانس در ابتدا با فشار آمد و توانست کار را برای ما کمی سخت کند. 

در بین دو نیمه اما توصیه هایی از مربی تیم گرفتیم و همین باعث شد تا بتوانیم خود راحت تر با بازی و شرایط آن وفق دهیم.