به نقل از سایت کالچیو مرکاتو اولین بازیکنی که از میلان در نقل و انتقالات زمستانی جدا میشود کسی نخواهد بود جز شماره ده میلان که لیاقت این شماره را نداشت بله کیسوکه هوندا .بعد از خارج شدن از ترکیب اصلی و اعتقاد نداشتن مونته لا به هوندا او از میلان در ژانویه جدا خواهد شد و به احتمال زیاد به لیگ MLS خواهد رفت او اکنون در حال مذاکره با چهار تیم از لیگ آمریکا است