دو تیم که کمتر از 48 ساعت استراحت کرده بودند، امروز از ساعت 18:30 به مصاف یکدیگر رفتند که یونایتد در یک بازی نزدیک موفق شد حریف خود را شکست دهد.

نیمه اول را نوریچ بسیار خوب آغاز کرد و کاملا سوار بر بازی بود، بارها دروازه منچستریونایتد را با خطراتی جدی تهدید کردند اما، درخشش مدافعین یونایتد و در مواقع خوش‌شانسی شیاطین مانع از این شد که حملات نوریچ به ثمر بنشیند و دو تیم با نتیجه 0-0 به رختکن رفتند.

با آغاز نیمه دوم مویس، ولبک را جانشین گیگز کرد تا سرعت را به خط حمله تیمش اضافه کند و از فشار نوریچ بکاهد که بسیار موثر نیز بود و یونایتد نیمه دوم بر خلاف نیمه اول بر بازی مسلط بود. یونایتد حملاتی را روی دروازه نوریچی‌ها انجام داد و بالاخره در دقیقه 57، دنی ولبک روی اشتباه مدافعین نوریچ با گلر این تیم تک به تک شد و موفق شد گل سه امتیازی شیاطین سرخ را به ثمر برساند. 

پس از این گل یونایتدی‌ها بازی را کنترل کردند و حملات نوریچ را خنثی کردند تا در نهایت موفق شوند سه امتیاز حساس را کسب کنند.

آمار بازی را در تصویر زیر می‌بینید: