من در عجبم از دوستان بارسایی که صد تا پست رفتن در مورد اخراج راموس اما
۸۱۵ بازدیدیکشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
من در عجبم از دوستان بارسایی که صد تا پست رفتن در مورد اخراج راموس که البته بین کارشناسا اختلافه در مورد اخراج , بعد مورینیو از دو تا پنالتی واضح بازی با سیتی که میگه همین دوستان میگن اه چقدر از داوری میگه یا میگن داوری جز فوتباله ,


